01-06-2023, 09:46 AM
Ova kratka analiza maila koji je SBB poslao kao obaveštenje o phishingu je napravljena baš za njih, u nadi da će neko tamo to i pročitati i ukapirati da moraju da budu spremni za ovakve slučajeve, da znaju ko piše i ko šalje, kome se šalje, koji template se koristi...
U tipičnom scenariju, ovakav mail klijenti bi ili jednostavno ignorisali (nema logoa, loš prelom, nejasni pošiljalac...), ili bi ga eventualno označili kao spam. Što na kraju čini situaciju još gorom: umesto da upozore korisnike - efektivno sebe stavljaju u spam folder dok napadač još uvek nesmetano može da obavlja svoj posao. Zato je kvalitet i tajming obaveštavanja klijenta veoma važan.
U tipičnom scenariju, ovakav mail klijenti bi ili jednostavno ignorisali (nema logoa, loš prelom, nejasni pošiljalac...), ili bi ga eventualno označili kao spam. Što na kraju čini situaciju još gorom: umesto da upozore korisnike - efektivno sebe stavljaju u spam folder dok napadač još uvek nesmetano može da obavlja svoj posao. Zato je kvalitet i tajming obaveštavanja klijenta veoma važan.