CFM VAS i generalno Value Added Services prevare i obmane na mobilnim operaterima
#23
Evo još jednih VAS govnara, ove nisam viđao pre...

gugl oglas koji iskače na portalima :


   


kad se klikne ide na totomobi .com "preuzimač sadržaja" gde "naplaćuju se uslovi" ?! :


   


još jedan klik vodi na totomobi .com/go/precontentdownloadc/?nclick=1&tco=rs&lang=sr&affl=101 i još neki parametri ali sa ovim otvara dalje.

A posle klika dalje ide na rs-contents.access-my-media .com uz neke parametre ali otvara i bez ičega :


   


gde je iz nekog razloga potreban još jedan klik da bi se stiglo do :


   

Sajt učitava neki sadržaj i sa cdn-gateways2.actualsales .com : "ActualSales is a self-service lead generation platform that can generate thousands of real-time leads tailored to the specific needs of your business."

U izvornom kodu ima neke identifikacije, nagađam da su verovatno za ActualSales klijenta koij je pokrenuo ovu kampanju:

Code:
    <meta name="generator" content="AS Gateways2">
    <meta name="as-deal" content="51101">
    <meta name="as-gateway" content="2659">
    <meta name="as-gateway-domain" content="2031">

Bio sam na WiFi tako da ne znam da li su dobili broj telefona, ali moguće je da bi preko mobilne mreže dobili jer na totomobi sajtu piše da nude "Direct Carrier Billing (DCB)". Ako naletim preko mobilne mreže potvrdiću.

Kao što je uobičajeno slučaj, imamo kršenje Pravilnika o obavezama operatora usluga sa dodatom vrednošću i to:

Quote:Član 15 - Opšta pravila za oglašavanje Usluge
U svim promotivnim aktivnostima Usluga mora da bude detaljno opisana, uz uključivanje cene i načina naplate Usluge, tako da opis Usluge bude jasan, čitljiv i lako razumljiv njenom korisniku.
Zabranjeno je obmanjivanje korisnika Usluge pružanjem pogrešnih, nepotpunih ili drugih netačnih informacija koje ga mogu dovesti u zabludu, kao i prikrivanje informacija koje su korisniku potrebne za donošenje odluke o korišćenju Usluge.

Član 12 - Obaveštenje o ceni Usluge
2) cena bude napisana fontom koji je po veličini, boji, obliku i pozadini identičan fontu telefonskog broja za pružanje Usluge (ako se objavljuje u štampanim ili elektronskim medijima);

Član 23 - Prigovori korisnika Operatoru Usluge i Operatoru javne elektronske komunikacione mreže
Broj telefona službe za podršku korisnicima Usluge obavezno je besplatan broj (800) ili broj koji se tarifira po ceni javno dostupne telefonske usluge u nacionalnoj mreži. Taj broj ne sme da bude broj sa dodatom vrednošću (9XX), niti broj u inostranstvu.





Oglašivač gugl oglasa je:

   


preko Google Ads Transparency se vidi da operišu po raznim tržištima sa istom kampanjom:

   
Reply


Messages In This Thread
RE: CFM VAS i generalno Value Added Services prevare i obmane na mobilnim operaterima - by milos_rs - 10-04-2024, 09:05 PM

Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)